26.10.2014

Stolt

Så fik jeg endelig lavet den opgave. Færdig og afleveret og endda en halv time før deadline. Jeg føler mig overskudsagtig og træt. Måske mest det sidste. Mine øjne har svært ved at fokusere på skærmen lige nu og har haft det hele dagen. Jeg plejer ikke at være så tjekket i forhold til mine afleveringer, selvom jeg ved at jeg burde. Jeg er bare utroligt god til, som jeg skrev tidligere på dagen, at udsætte tingene - især de sure pligter, som afleveringer, oprydning og den slags. Jeg er stolt af mig selv og det må jeg godt være. Jeg nåede endda op på de formelle tre skrevne sider. 
Nu vil jeg sove. Eller i hvert fald snart. Jeg skal nemlig først møde klokken 10 i morgen og det er en rar måde at starte en ellers hektisk uge op på. Godnat!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig hvad du synes