26.10.2014

Overspringshandlinger

...Eller måske bare udsætnings-handlinger, er noget af det jeg mestrer allerbedst. Jeg er piv dårlig til at tage mig sammen til at lave ting som skolearbejde og at stå op om morgenen. Især stå op! I skrivende stund burde jeg være begyndt på den litterære artikel jeg har for til i aften, men hold nu op hvor er det svært at komme igang med de ting, der rent faktisk er vigtige. Helt i dårlig tid er jeg dog ikke, for jeg har skam læst den tekst, vi skal skrive om, så jeg er i det jeg vil kalde super god tid (læs: joke). Måske brokker jeg mig egentlig også bare for meget, men det er så mange ting jeg hellere vil end lave den dumme opgave. Jeg er færdig med gymnasiet til sommer og jeg glæder mig ubeskriveligt til det sker, men hvor er jeg dog træt at det hele lige nu. Der er så mange ting, der fylder i mit hovede lige for tiden og jeg føler intet overskud til mit skolearbejde, ej heller at møde op i skole, men jeg ved det er nødvendigt, så jeg gør det (for det meste).
I dag er jeg lidt træt, for jeg var i byen i går og fejre to af mine veninder, der havde fødselsdag (hhv. i går og i dag). Nå, nu vil jeg begynde min opgave. Eller gå i bad. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig hvad du synes