04.11.2014

Mit hår

..er blevet klippet.. Jeg havde aldrig selv troet, at denne dag ville komme, men forleden dag tog jeg mod til mig og bestilte min første frisør-tid i over to år! To år - det er dælme lang tid, men jeg tænkte at det måtte være på tide. Mine spidser var slidte, tørre og umedgørlige, dels på grund af den tur det fik sidst jeg var til frisøren, hvor jeg fik farvet ombre hår, men også bare på grund af vind, vejr og naturligt slid fra ture med hårbørsten og få omgange med hårtørrer, glattejern og krøllejern. 

Sådan ser mit hår ud nu. Jeg undskylder for ringe Photo Booth-kvalitet.

Jeg har altid været ekstremt følsom med mit hår og jeg er ikke meget for at andre skal røre ved det. Det gør ondt og er ubehageligt for mig og sådan har det faktisk været siden jeg var helt lille. Mit hår har længe været meget langt og tykt og især om sommeren er det helt ulideligt at trave rundt med sådan en manke, så det er faktisk rart at være sluppet af med 10-15 centimeter, selvom det føltes som en del af mig, der forsvandt - men det er jo bare hår. Jeg blev klippet hos Salon Insite i Glostrup og jeg kan kun anbefale dem! Find deres hjemmeside lige her. De er super søde og dygtige og så bliver man opvartet som en kongelig når man besøger dem.
Efter den mindre operation købte jeg lidt forskellige hårprodukter, som jeg vil vise i morgen, når lyset tillader mig at tage nogle lidt bedre billeder :) god aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Fortæl mig hvad du synes